Pages

wtorek, 19 lipca 2016

STYLIZACJA NA DZIŚ

KOBIECOŚĆ I LUŹNY LOOK W JEDNYM


Moja szafa to mieszanina różnych stylów. Jednak na co dzień najczęściej wybieram sportowy look. Spodnie, prosta koszulka z ciekawym nadrukiem, koszula w kratę czy niepowtarzalna bluza to moje must have.

Do stworzenia dzisiejszego postu zainspirował mnie mój najnowszy zakup. Jasno szara bluza w moim ulubionym kroju z świetnym nadrukiem "Keep calm and call Batman" Kiedy zobaczyłam ją na stronie Little things przepadłam. 
Bluza jest świetnej jakości. Materiał nie jest ani za gruby ani za cienki, idealny na letnie wieczory. Zdecydowałam się na męski krój w rozmiarze M, ponieważ uwielbiam luźniejsze modele. Jakość nadruku jest świetna. Bałam się, że może się uszkodzić w praniu jednak trzyma się znakomicie! Uwielbiam ją i gdybym mogła, chodziłabym w niej cały czas.

Stylizacja, którą dzisiaj Wam zaprezentuję to połączenie spodni z wysokim stanem z dziurami na kolanach obcisłego gorsetu, air maxów i wyżej wspomnianej bluzy. Jest to look idealny na spacer, wycieczkę czy wypad ze znajomymi na miasto. Pomimo sportowego klimatu, za pomocą gorsetu, w subtelny sposób podkreśliłam kobiecość. W postach modowych zbędne są słowa. Pierwsze skrzypce grają zdjęcia. Zapraszam do oglądania. Dajcie znać czy Wam się spodoba :)

Spodnie H&M
Gorset SH
Buty Nike




2 komentarze:

  1. Piękna stylizacja, uwielbiam w tym sezonie spodnie z przetarciami i dziurami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jestem za takimi stylizacjami - luz i swoboda w połączeniu z fasonami podkreślającymi sylwetkę. Sexi i na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń