Pages

piątek, 29 stycznia 2016

TEST KOSMETYKÓW



Pachną tak , że aż chcę się je zjeść.



Witajcie!
Kolejny post na moim nowym blogu chciałam poświęcić produktom do pielęgnacji ciała , które pachną tak że ciężko się im oprzeć.
Uwielbiam takie owocowe zapachy, szczególnie te , które utrzymują się na skórze cały dzień.
Kosmetyki , które należą do mojej top listy nie tylko cudownie pachną , ale też pielęgnują ciało.

Lista Top 4 :)




1. Mus do ciała Faromona o zapachu brzoskwini i mango.

Zaglądając na etykietkę produktu możemy przeczytać , że jest to "cudownie lekki mus do ciała o wyjątkowych właściwościach ...Dzięki zawartości masła Katrina głęboko nawilża ,odżywia i ujędrnia".

Testując produkt przez jakiś czas mogę śmiało stwierdzić , że mus ten spełnia wszystkie powyższe obietnice. Po nałożeniu go na skórę staję się ona gładka i idealnie nawilżona.

13zł/275ml






Kolejne dwa produkty udało mi się zdobyć w zestawie.

2. Szarlotkowe masło do ciała

Uwielbiam szarlotkę , więc zestaw też od razu skradł moje serce.

 Masło do ciała tak jak zapewnia producent po regularnym stosowaniu daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Dodatkowo masło to idealnie nawilża.

12 zł/225ml 



3. Szarlotkowy piling do ciała

Jeżeli chodzi o piling jest to mój nr 1 wśród pilingów.

Ma idealną konsystencje i dość duże drobinki pilingujące co jest plusem. Pozostawia skórę gładką i co najważniejsze nawilżoną.
I ten zapach jabłek i cynamonu ...

 12zł/225ml



4. Kremowy żel pod prysznic BEBEAUTY  
o zapachu maliny i wanilii.

Ostatnim produktem na mojej liście jest żel pod prysznic , który dorwałam niedawno w Biedronce. 
Po pierwszej kąpieli poleciałam po kolejne opakowanie na zapas :) Zapach tego żelu kojarzy mi się z śmietankowo truskawkowymi lizakami. Oprócz tego , że zapach utrzymuje się  bardzo długo plusem jest też to , że idealnie oczyszcza i nie wysusza skóry.

7zł/750ml 


 A jakie są Wasze ulubione owocowe kosmetyki ? 
Dajcie znać w komentarzach :) chętnie przetestuję coś nowego o nieziemskim zapachu.












2 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki farmona oraz sweet secret , zapachy mają cudne <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooch uwielbiam te zapachy *_*

    OdpowiedzUsuń