Pages

środa, 30 marca 2016

Haul zakupowy

Drogeria.pl

Cześć dziewczyny :)
Piszę do Was by pochwalić się kilkoma cudeńkami, które zamówiłam na Stronie Drogeria.pl.
Paczuszka dotarła do mnie bardzo szybko, a produkty były przepięknie zapakowane.

Postanowiłam zacząć bardziej dbać o dłonie i poszerzyć swoja kolekcje lakierów bo była ona na prawdę niewielka. Do mojej szufladki trafiły dwie nowości marki ZILA, które są dostępne tylko w Drogeria.pl.Byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą, ponieważ nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Pojawiły się u mnie zapakowane w małe, przeurocze babeczki.
Na start wybrałam ZILA FLASH 102 Crypo w pięknym kawowym kolorze , mieniący się mnóstwem holograficznych drobinek oraz ZILA GLOSS 111 Flint w kolorze brudnego różu, delikatnie wpadający w fiolet. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Pięknie i bardzo elegancko prezentują się one na dłoniach. Uwielbiam takie stonowane odcienie. Lakiery są bardzo trwałe, naprawdę godne polecenia.Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.

Na koniec skusiłam się na jedno z naturalnych mydełek marsylskich Le Chatelard 1802. Drogeria.pl w swojej ofercie ma mnóstwo rodzajów tego mydełka. Wybór był naprawdę trudny. W końcu padło na Limonkowe , nie tylko ze względu na to że uwielbiam taki świeży, owocowy zapach, ale też dlatego że jest hipoalergiczne i ma atytrądzikowe właściwości. Produkt ten spełnił wszystkie moje oczekiwania, pachnie cudownie i jest bardzo delikatny dla skóry.
Z tego co wiem, w okresie wiosennym, robiąc zakupy na stronie Drogeria.pl do zamówienia powyżej 90 zł dostaniecie takie mydełko gratis :)
Jeżeli  jesteście z Krakowa możecie odebrać swoje zamówienie osobiście przy ul.Przemysłowej 12.


Robiłyście już zakupy w Drogeria.pl ? Jak Wam się podobają lakiery w takich kolorach ?


1 komentarz:

  1. Najbardziej lubię kolor niebieski na paznokciach, ale odcienie nude też są śliczne.

    OdpowiedzUsuń