Pages

piątek, 27 maja 2016

Kosmetyki do pielęgnacji ciała

HAUL ZAKUPOWY ZE STRONY MARIZA

Kosmetyków do pielęgnacji ciała nigdy za wiele. Musimy dbać o naszą skórę by wyglądała pięknie i młodo jak najdłużej. Już kilka razy robiłam zakupy na stronie MARIZA i za każdym razem byłam zadowolona z ich produktów. Ostatnio były to kosmetyki do makijażu i herbaty. Tym razem postawiłam na kilka rzeczy do pielęgnacji ciała.

Green Tea -żel pod prysznic
Pierwszy z nich to żel pod prysznic o cudownym delikatnym aromacie zielonej herbaty. Łagodnie oczyszcza, nie podrażnia i odświeża. Nie wysusza skóry, nawilża ją i pozostawia gładka i miękka w dotyku.

Green Tea - Olejek do ciała i masażu
Olejek o podobnym zapachu co poprzedni wzbogacony limonką i kardamonem. Idealnie sprawdza się zarówno do masażu bańkami chińskimi jak i do klasycznej pielęgnacji ciała. Nawilża, wygładza i odżywia. Zawiera w sobie cenne oleje roślinne takie jak abisyński, awokado, oraz olej z pestek winogron.

Green Tea- mydło glicerynowe
Ostatni produkt z serii Green Tea to mydełko o orzeźwiającym zapachu. Łagodnie oczyszcza, nie podrażnia, wygładza i pielęgnuję skórę.

Fresh Citrus-Peeling- cukrowy do ciała
Peeling cukrowy z drobinkami pestek winogron o zapachu świeżych cytrusów. Pięknie wygładza skórę i złuszcza zrogowaciały naskórek. Zawiera w sobie oleje: abisyński,awokado i masło shea dzięki czemu po takim zabiegu skóra jest nawilżona i gładziutka.

Argan Regenerujące serum do rąk - Mariza
Mój nowy ulubieniec. Produkt wspaniale  nawilża i chroni moje dłonie. Świetnie się wchłania i pozostawia skórę gładką i odżywioną. Wystarczy jedna pompka by przynieść natychmiastowe ukojenie. Bardzo silnie regeneruje i chroni warstwę hydrolipidową naskórka.

Wszystkie produkty sprawdzają mi się bardzo dobrze. Po raz kolejny nie zawiodłam się na sklepie MARIZA.

Wolicie kosmetyki o zapachu kwiatów czy owoców ? :)



1 komentarz: