Pages

poniedziałek, 16 maja 2016

PRODUKT, KTÓRY DZIAŁA CUDA

NTC

Dzisiejszy post będzie wyjątkowy. A dlaczego ? Bo będzie dotyczył niesamowitego produktu. Jego działanie zachwyciło mnie do tego stopnia, że nadal nie mogę wyjść z podziwu. Koniecznie musiałam podzielić się z Wami opinią na jego temat.
Nasz bohater to NanoTropoCollagen NTC. Jest to naturalny preparat zawierający unikalne połączenie tropokolagenu, melaniny i kwasu hialuronowego. Aktywny kolagen w formie skoncentrowanego żelu.

Właściwości:
  • Spowalnia procesy starzenia się skóry i wygładza zmarszczki.
  • Przenika w głąb skóry nawilżając ją.
  • Wyrównuje koloryt skóry i niweluje przebarwienia.
Zastosowanie:
Aplikacje preparatu zaczynamy od oczyszczenia skóry ciepłą wodą i żelem. Świetnym rozwiązaniem jest dodatkowe wykonanie peelingu, aby preparat mógł łatwo przeniknąć w głębsze warstwy.
Następnie należy pamiętać, aby nie wycierać twarzy ręcznikiem, pozostawiamy ją wilgotną. Nakładamy niewielką ilość preparatu i mieszamy go z kropelkami wody. Teraz czas na najważniejszą cześć zabiegu- masaż. Powinien on trwać od 5 do 15 min. Staramy się kierować nasze ruchy ku górze, w przeciwnym kierunku niż działające na naszą niekorzyść siły grawitacji.Po zakończonym masażu nakładamy ulubiony krem lub balsam i gotowe.

Moja opinia:
Jak pewnie już wiecie po przeczytaniu wstępu, jestem zachwycona działaniem tego kosmetyku. Już po pierwszej aplikacji była w nim zakochana. Co prawda, musimy poświecić ok 10 min dziennie na jego aplikacje, ale naprawdę efekty są tego warte. Już po pierwszym zastosowaniu moja skóra była nieskazitelnie gładka i napięta. Po dwóch miesiącach używania zauważyłam, że pory i przebarwienia stały się mniej widoczne. Preparat dogłębnie nawilżył i odżywił moja skórę. Od zawsze miałam problem z cerą tłustą. Dzięki NTC zauważyłam znaczne zmniejszenie się ilości wydzielanego sebum.
Produkt jest bardzo wydajny. Stosowany raz dziennie na skórę twarzy starcza na ok 3 miesiące.

Jeżeli zmagacie się z problemami skórnymi typu przebarwienia, zmarszczki, chcecie by Wasza skóra odzyskała młodzieńczy wygląd, gładkość i blask to polecam Wam ten produkt. Według mnie jest niezastąpiony i sprawdzi się świetnie do każdego typu skóry.

Słyszałyście już kiedyś o tym produkcie ? 


2 komentarze:

  1. U mnie absolutnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno uwierzyć, tak dobrze na mnie działał :) jednak każda skóra reaguje inaczej :)

      Usuń