Pages

poniedziałek, 27 czerwca 2016

INSPIRACJE PREZENTOWE

GŁOŚNIK BLUETOOTH - Xboy

Kto nie kocha muzyki ? Nie ważne jakiej.... Pop, rock,rap a nawet disco polo. Każdy ma inny gust. Najważniejsza jest jakość dźwięku. To by wyraźnie i czysto słychać było każdy dźwięk.
W dzisiejszym poście przedstawie Wam gadżet, który będzie idealnym prezentem dla fanów muzyki.
Nie wyobrażam sobie gotowania, sprzątania czy nawet relaksowania się bez lecących w tle ulubionych kawałków. Dlatego gdy tylko dzisiejszy bohater wpadł w moje ręce, przepadłam i zakochałam się w nim bez reszty.

Przedstawiam Wam głośnik bluetooth - Xboy ze sklepu Xoopar Polska


Taki gadżet to idealny pomysł na prezent zarówno dla dziewczyny jak i chłopaka. Oczywiście nie mogłam wybrać innego koloru niż różowy, ale sklep Xoopar w swojej ofercie ma wiele innych opcji kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Tak jak już wspomniałam wcześniej ten mały, uroczy krasnoludek to głośnik, który łączy się z urządzeniami grającymi np smartfonem,laptopem, tabletem przez bluetooth.
Oprócz niepowtarzalnego nowoczesnego wyglądu ma też wbudowany system stereo wzbogacony w bas dzięki czemu jakość dźwięku jest niesamowita. Produkt bardzo sprawnie działa, nie zacina się, jest łatwy w obsłudze i świetnie się prezentuje. Z  tyłu posiada przyciski, które pozwalają na szybkie zarządzanie głośności czy połączeniami telefonicznymi.

         Podstawowe informacje :
  • Czas pracy : do 4 godzin
  • Wymiary : 118x94x120 mm
  • Zestaw zawiera: głośnik,kabel do ładowania

Uważam, że każdy kto jeszcze nie ma tego typu głośnika będzie zachwycony z takiego prezentu. Świetna jakoś dźwięku, długi czas pracy, solidne wykonanie i cudowny wygląd. Jak dla mnie ideał. Nie wyobrażam sobie teraz słuchania muzyki czy oglądania filmu bez jego udziału. Moja ocena to 5 na 5 !

A co Wy myślicie o takim prezencie ?


3 komentarze:

  1. Kochamy twoje posty, a ten możemy zaliczyć do jednego z ulubionych! Ten głośniczek jest przeuroczy i w dodatku czas jego czuwania to około 4h *0* To rzecz stworzona dla nas :D Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń