Pages

niedziela, 20 listopada 2016

INSPIRACJE PREZENTOWE

MĘSKIE PERFUMY

Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami! Nadszedł czas, aby rozpocząć poszukiwanie prezentów dla swoich bliskich. Ja zawsze  mam problem z tym co kupić i spędzam godziny na chodzenie po sklepach, w poszukiwaniu czegoś idealnego! Największy problem mam zawsze w wybraniu upominku dla Panów. Wy też? Właśnie dlatego chciałam polecić Wam dwa zestawy, które sprawdza się świetnie na tą okazję.


Perfumy to idealny prezent na każdą okazję! Sprawdzą się świetnie również na mikołajki! Ja zaopatrzyłam się już w dwa zestawy prezentowe od marki Vabun! Perfumy i żel pod prysznic, o tym samym zapachu to pomysł idealny!

Zestaw srebrny - SPORT sprawdzi się świetnie dla nieco młodszych mężczyzn! Jest świeży, lekki i bardzo ładnie pachnie.

Zestaw Złoty - GOLD- to zapach dla dojrzałych Panów. Jest nieco cięższy, bardziej intensywny.

Perfumy znajdują się w pięknych, eleganckich opakowaniach, a ich zapach długo utrzymuje się na skórze. Równie dobrze sprawdzają się żele pod prysznic! Są wyczuwalne jeszcze długo po kąpieli :)


Jeżeli szukacie tego typu prezentu i chcecie podarować komuś coś innego niż drogeryjne marki to polecam Wam zajrzeć na stronę Vabun! :) Może to właśnie tam znajdziecie ten jedyny, idealny prezent mikołajkowy.


2 komentarze:

  1. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tym razem perfumy odpadają bo dostał na urodziny w sierpniu :) muszę coś innego wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń