Pages

niedziela, 27 listopada 2016

INSPIROWANE NATURĄ

WSPANIAŁY PREZENT OD BLUE NATURE

Jakiś czas temu kurier dostarczył mi przepiękny prezent od sklepu Blue Nature! Ogromne pudło skrywało w sobie masę wspaniałych produktów. Postanowiłam więc, że powiem Wam kilka słów na ich temat! :)


Zacznijmy od tego co kocham najbardziej- kawy! W paczce znalazłam kilka opakowań tego cudownego napoju w przeróżnych smakach! Zakochałam się w marcepanowej i kokosowej. Mmm pięknie pachną i są przepyszne! Oprócz kawy sklep obdarował mnie równie dobrymi herbatami! Ta o smaku Rumu i wiśni sprawdza się świetnie na jesienne chłodne wieczory!

Kolejny produkt nadający się do spożycia jest bardzo ciekawy! Wyciągając tą mała buteleczkę z pudełka, nie miałam pojęcia co to jest. Podczas przeglądania katalogu z produktami wszystko się wyjaśniło. Tajemnicza buteleczka zawierała w sobie Sok Mega Life. Jest to napój, który zwiera w sobie wyciąg z brazylijskiej jagody acai, granatu, aronii, noni i mangostanu.  Jedna taka buteleczka to porcja na 3 dni dla jednej osoby. Produkt ma chronić nasz organizm przed wolnymi rodnikami oczyszczać do z toksyn i dodawać energii!


Przejdźmy teraz do kosmetyków. Karnalitowa sól z Morza Martwego to mój dodatek do każdej kąpieli. Dzięki niej moja skóra jest gładka i nawilżona, podrażnienia znikają, a kąpiel staje się relaksującym, przynoszącym ulgę rytuałem. Dodatkowo sól poprawia krążenie krwi i przyspiesza metabolizm.

Ostatni produkt to mydło z błotem z Morza Martwego. Jest to w kosmetyk w 100 % naturalny, który świetnie oczyszcza, nawilża i nie podrażnia skóry!



Jak widzicie wszystkie produkty są bardzo interesujące i godne uwagi! Ja jestem nimi zachwycona :)
Uwielbiam sklepy gdzie mogę znaleźć zarówno niecodzienne, pyszne kawy i herbaty jak i wyjątkowe kosmetyki.


1 komentarz:

  1. Produkty z dodatkiem Błota z morza martwego bardzo lubię :) nie znałam wcześniej tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń