Pages

sobota, 12 listopada 2016

MAKIJAZ CODZIENNY Z UŻYCIEM ZIELONEJ POMADKI

NIESAMOWITY PRODUKT MARKI IKOR

Czy możliwy jest makijaż na co dzień z użyciem zielonej pomadki? Byłam pewna, że nie! Zieleń na ustach to mało popularny odcień. Właściwie nie spotkałam jeszcze nikogo, kto odważyłby się tak wybrać na miasto. A jednak myliłam się! 

Podczas wizyty na targach kosmetycznych LNE w Krakowie, usłyszałam o wspaniałej, nowej linii pomadek od marki IKOR. Postanowiłam więc odwiedzić ich stoisko i wybrać jedną dla siebie.
 

Nowa linia pomadek Excellent składa się z 4 szminek w różnych nietypowych kolorach: zielonej, niebieskiej, żółtej i bezbarwnej. W czym tkwi sekret? Zaaplikowane na skórę,pozostawiają po sobie przepiękny odcień różu! Możemy uzyskać delikatny kolor nakładając jedną warstwę, lub sprawić, by był bardziej intensywny, nakładając kolejne!

Ja wybrałam odcień zielony, ponieważ na ustach zamienia się on w przepiękną fuksje! Ale nie tylko kolor sprawia, że te pomadki są wyjątkowe. Zaskakująca jest ich trwałość! Utrzymują się na skórze nawet do następnego dnia. Dodatkowo nie rozmazują się i nie pozostawiają śladu na szklankach lub ubraniu. Podczas tworzenia dla Was tego postu, szczególnie przekonałam się o trwałości tego produktu! Widzicie serduszko namalowane na skórze, na zdjęciu poniżej? Już drugi dzień, pomimo moich starań, nie chce się do końca zmyć! :)

Moim zdaniem jest to produkt godny polecenia! Jeżeli lubicie odcienie różu i szukacie trwałej pomadki, to ta będzie dla Was idealna!


7 komentarzy:

  1. Rewelacja! :) Nie widziałam jeszcze takiej szminki. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, taka niespodzianka :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale niespodzianka. Już myślałam, że to faktycznie zielona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha spodziewałam się ust ala "ufoludek" :D Haha ale ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją kupować na targach ;) ale tak latałam po stoiskach że później zapomniałam o niej heh :P

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam utleniające się pomadki. Latem taka marokańska pomadka byla moim nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń