Pages

piątek, 10 lutego 2017

Pokaz nowej kolekcji sygnowanej przez Margaret!

Relacja z wydarzenia Deichmann!

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z postem innym niż zwykle! :) Będzie to krótka relacja z mojego pobytu w Warszawie.

Co tam robiłam? Jaki był cel tej podróży? Już wszystko Wam opowiadam!


Wspaniały zespół marki Deichmann zaprosił mnie na cudowne wydarzenie! :) Był to pokaz nowej kolekcji wiosna/lato sygnowanej przez Margaret! Byłam bardzo ciekawa nowości, więc bez chwili zastanowienia, wraz z moją kumpelą wsiadłyśmy w pociąg i wyruszyłyśmy w kierunku stolicy! :)



Wśród zaproszonych gości znaleźli się dziennikarze, styliści oraz gwiazdy polskiego showbiznesu. Nie mogło zabraknąć oczywiście przemiłej Margaret! :)


Kolekcja wiosna/lato zapowiada się wspaniale! Nowości skradły moje serce! Nie mogłam się napatrzyć na te przepiękne sandałki, balerinki i trampki :)


Warszawa przywitała nas pysznościami! Najpierw aromatyczna, rozgrzewająca kawa i przepyszne desery w kawiarni Odette, a następnie nieziemska kawa Browni w Costa Coffe, w Złotych Tarasach :)


Niestraszny był nam mróz i śnieg! Nie mogło obyć się bez zwiedzania! Po pokazie postanowiłyśmy zobaczyć Warszawę w całej okazałości i wyruszyłyśmy w drogę do nieba, na samą górę Pałacu Kultury! Widok był niesamowity. Byłyśmy zachwycone :)


Późnym wieczorem, zmęczone, ale szczęśliwe dotarłyśmy do Krakowa! Był to cudowny dzień! Dłuuugo będę go wspominać :) Bardzo dziękuję za zaproszenie i całe wydarzenie zespołowi Deichmann! Była wspaniale!

2 komentarze: