Pages

poniedziałek, 1 maja 2017

HERBACIANE ZAKUPY

CZYLI CO PIJAM NA CO DZIEŃ


Obok kawy w mojej kuchni królują herbaty! Zielone, czarne, ziołowe jak również owocowe. Z chęcią odkrywam coraz to  nowsze smaki. Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje zdobycze ze sklepu Naturalne herbatki.



Jesteście ciekawi, co znalazło się w moim zamówieniu? Zacznijmy od początku. Na sklep trafiłam szukając herbat idealnych do posiłku. Takich, które wspomagają trawienie. Dlatego w pierwszej kolejności do mojego koszyka poleciały dwie herbatki:

1. SUPER LINIA - wspaniała mieszanka herbaty Pu-erh oraz mięty i kminku.
2. AKTYWNE TRAWIENIE - idealna do obfitego posiłku mieszanka mięty, kminku, mniszka lekarskiego, rumianku, cykorii i kolendry.



Oczywiście moja zakupowa natura nie czuła się zaspokojona. Dlatego właśnie przeglądając ofertę skusiłam się jeszcze na kilka innych pyszności:

1. Celebration Green teas - Zestaw herbat zielonych z dodatkiem: grejpfruta, cytryny, żurawiny, imbiru i opuncji figowej
2. Sunny Garden - Zestaw herbat owocowo- ziołowych: Czarna porzeczka z żurawiną, imbir z pigwą i truskawką, malina z jagodami i acai, gruszka z ananasem, żurawina z aronią, śliwka z aronią.
3. Zielona z Owocem Pigwy 

Która herbata skradła moje serce? Wszystkie są bardzo, bardzo dobre! Jednak jestem ogromną fanką zielonej herbaty i właśnie w ich kierunku najczęściej wyciągam rękę! Szczególnie po tą z dodatkiem opuncji figowej :)


A jakie są Wasze ulubione herbaty? :)



3 komentarze:

  1. Uuu... dla mnie herbaty mogą nie istnieć. Piję tylko kawe i wodę. Nie wiem dlaczego, ale po herbacie jest mi niedobrze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam herbatki, zwłaszcza białą i zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń