Pages

czwartek, 2 listopada 2017

NAJWYŻSZA PORA NA PLANSZÓWKI

GRY PLANSZOWE ILUSTROWANE RYSUNKAMI ANDRZEJA MLECZKI


Najwyższa pora na rozrywkę! Zimno, ciemno, mokro… tak to jesień. Okres, w którym najchętniej zakopalibyśmy się pod kocykiem z kubkiem gorącego kakao.  Co robić, gdy pogoda nie zachęca do wyjścia z domu? Seriale, książki…  Hm, a co powiecie na planszówki?




Jako dziecko uwielbiałam gry planszowe. Ostatnio coraz częściej do nich wracam. Postanowiłam więc wprowadzić na mojego bloga kolejną serię. Wpisy, w których będę polecać Wam gry w 100 % warte uwagi.

Na sam początek zaczniemy od czegoś, co rzuciło mi się w oczy podczas wizyty w empiku. Lekkie, przyjemne, zabawne, idealne dla zakochanych - gry planszoweilustrowane rysunkami Andrzeja Mleczki.  

W moje ręce trafiła seria planszówek przeznaczona dla par. „Gierki małżeńskie”, „Kalambury, „Między słowami”. Świetny sposób na odkrycie, czy wiecie o sobie już wszystko. Za pomocą wyznaczonych zadań jesteście w stanie sprawdzić, czy tworzycie zgrany zespół i umiecie porozumiewać się bez słów.  Zadania zawarte w grze wykorzystują schematy popularnych zabaw towarzyskich: wyzwaniami w stylu Taboo, kalambury z hasłami do rysowania, skojarzenia dla oraz test zgodności.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością tych planszówek. Są to gry wykonane bardzo starannie, wysokiej jakości. Każdy szczegół jest perfekcyjnie dopracowany. Uroku dodają im zabawne ilustracje Pana Andrzeja.  

Gry tego typu są świetnym pomysłem na prezent. Wybieracie się na wesele i chcecie zastąpić oklepane kwiaty czymś wyjątkowym? Co powiecie właśnie na „Gierki małżeńskie”? Jest to idealna gra dla młodej pary!  

A Wy lubicie grać w planszówki? :)


1 komentarz: