Pages

sobota, 9 grudnia 2017

Najwyższa pora na pielęgnację włosów farbowanych

PILOMAX WAX DAILY COLOUR CARE

Dawniej zmieniałam kolor włosów jak rękawiczki. Teraz postawiłam na naturalny blond z pięknymi jasnymi refleksami w stylu sombre. Jednak w mojej pamięci utknęły dwa produkty, które sprawiały, że farbowane włosy zachowywały swój piękny, intensywny kolor na długo. Mowa tu o lini Wax Daily Colour Care.

Aby zachować piękny wygląd farbowanych włosów, potrzebna jest odpowiednia pielęgnacja. Takie zabiegi źle wpływają na na ich kondycje, a kolor szybko się wypłukuje i staje się nieciekawy. Żeby tego uniknąć często sięgałam po dwa produkty Wax - szampon i odżywkę bez spłukiwania.


Szampon to podstawa pielęgnacji. Ten z lini Wax posiada delikatną formułę, która oczyszcza skórę głowy i włosy. Dzięki niemu stają się one lśniące i gładkie.  Z działania szamponu jestem bardzo zadowolona, jednak to odżywka podbiła moje serce. Mała buteleczka z wygodnym aplikatorem to bomba witaminowa (zawiera w sobie witaminę E i prowitaminę B5). Jej skład zapewnia idealną ochronę przed promieniami UV, które źle wpływają na kolor naszych włosów. Produkt ten nadaje blasku i likwiduje problemy z rozczesywanie. Świetnie nawilża i jest bardzo wydajny.


Jeżeli szukacie fajnych i niedrogich produktów do pielęgnacji włosów farbowanych to śmiało mogę Wam polecić właśnie ten zestaw :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz