Pages

środa, 2 maja 2018

ZAKUPY W BONPRIX

NA CO WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ

Najwyższa pora na zakupy. Wraz z nadejściem wiosny, postanowiłam po raz kolejny uzupełnić swoją szafę ubraniami ze strony Bonprix. Było warto? Czy jestem zadowolona z wyboru? Zaraz wszystkiego się dowiecie :)



Przyznam szczerze, że przeglądając nowości na stronie bonprix kusiło mnie wiele rzeczy. Nad kilkoma z nich długo się zastanawiałam. Jednak ostatecznie wybór padł na 3 perełki, które spodobały mi się najbardziej.

Pierwsza z nich to sukienka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Piękna, pudrowo różowa, ozdobiona kwiatami. Bardzo kobieca, idealna na co dzień. Jestem z niej bardzo zadowolona. Wykonano ją z bardzo wygodnego, rozciągliwego materiału. Krój pięknie dopasowuje się do sylwetki. Jak dla mnie 10 na 10.

Kolejna rzecz to niebieska tunika w kwieciste wzory. 100 % bawełniana bluzeczka, idealna do jeansów i trampek. Bardzo wiosenna, przewiewna i wygodna. Sprawdzi się zarówno do pracy, jak i na spacer.

Ostatnia rzecz to kurtka. Urocza bomberka w modnym, bordowym kolorze. Kolejny strzał w 10! Kurtka świetnie leży i jest bardzo wygodna. Sprawdzi się do wielu sportowych stylizacji.

Po raz kolejny nie zawiodłam się na zakupach ze strony bonprix. Jestem zachwycona jakością i starannym wykonaniem. Każda z tych rzeczy przypadła mi do gustu w 100%! Jestem pewna, że niebawem ponownie coś zamówię :)


Kurtka bomberka--> Klik
Tunika z długim rękawem-->Klik
Sukienka shirtowa z falbanami--> Klik

Robicie zakupy w Bonprix?


1 komentarz:

  1. Pierwsza z nich to sukienka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Piękna, pudrowo różowa, pakistani lawn suits wholesale , pakistani original suits wholesale , pakistani suits wholesalers in pakistan , pakistani stitched suits wholesale , pakistani suits wholesale with price , online pakistani suits wholesale , wholesale pakistani dresses best summer collection 2020 ozdobiona kwiatami. Bardzo kobieca, idealna na co dzień. Jestem z niej bardzo zadowolona. Wykonano ją z bardzo wygodnego, rozciągliwego materiału. Krój pięknie dopasowuje się do sylwetki. Jak dla mnie 10 na 10.

    OdpowiedzUsuń