Pages

czwartek, 12 lipca 2018

GRILL INNY NIŻ WSZYSTKIE

LotusGrill


Uwielbiam smak grillowanych potraw. Kiełbaska, karkówka, szaszłyki z warzywami i kurczakiem... Mniam! Niestety mieszkam w centrum miasta, w bloku, więc nie miałam możliwości zbyt częstego delektowania się tymi przepysznymi potrawami. Do zeszłego miesiąca... :)

Podczas poszukiwań grilla, który sprawdziłby się na mój całkiem duży balkon, trafiłam na ideał. LotusGrill - grill, który dzięki innowacyjnej budowie odizolowuje węgiel od kapiącego z potraw tłuszczu, więc nie mamy problemu z kłębami dymu i wydzielaniem się szkodliwych związków chemicznych. Wbudowany wentylator podtrzymuje palenie poprzez wtłaczanie powietrza od spodu.

Gdzie wykorzystuję LotusGrill? Dosłownie wszędzie i każdego dnia! :) Tak jak wspominałam, przy pracy z tym urządzeniem nie mamy problemu z dymem, więc nie jest to uciążliwe dla naszego otoczenia. Właśnie dlatego, najczęściej griluje na balkonie. Często też zabieram grill ze sobą. Czy to do parku, czy na działkę. Dzięki niewielkim wymiarom oraz specjalnej torbie, urządzenie to jest poręczne i łatwe do transportu.

Czy rozpalenie LotusGrilla jest trudne? Wręcz przeciwnie! To banalnie proste:

1. Wsadzamy do środka palenisko
2. Nalewamy odrobinę rozpałki i ją podpalamy
3. Przekręcamy pokrętło, żeby uruchomić wentylator
4. Wsypujemy do koszyczka węgiel i wsadzamy go do środka
5. Zakładamy pokrywkę i ruszt
6. Zabezpieczamy rusz zaczepami po bokach urządzenia
3 minuty i gotowe!


Dodatkowo do zestawu dobrałam szklaną pokrywkę z wbudowanym termostatem, dzięki któremu możemy łatwo kontrolować temperaturę wewnątrz urządzenia. Świetne rozwiązanie!


Czy urządzenie posiada jakieś minusy? Szczerze powiem, że ja ich nie zauważyłam. Za mogę wymienić całą listę zalet:

Plusy:
-bez dymu
-bez ryzyka pożaru
- niepowtarzalny smak potraw
- łatwe utrzymanie stałej temperatury
- szybkie rozpalenie 
- można go wszędzie zabrać ze sobą
-można go rozpalić zarówno na zewnątrz jak i w domu, i na balkonie

Z ręką na sercu powiem Wam, że jest to produkt, który będę polecać każdemu. Grill jest wykonany bardzo solidnie, z wysokiej jakości materiałów. Jest dostępny w wielu wersjach kolorystycznych.  Jestem nim zachwycona! Żałuję, że nie odkryłam go wcześniej.









 


 







5 komentarzy:

  1. Naprawdę ciekawe i przydatne urządzenie, do tego też ładnie się prezentuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jeśli jest bezpieczny i nie przytłaczający to można idealnie robić grilla w bloku!
    Zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego modowego serwisu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosłownie wszędzie i każdego dnia! :) Tak jak wspominałam, przy pracy z tym urządzeniem nie mamy problemu z dymem, więc nie jest to uciążliwe dla naszego otoczenia. Właśnie dlatego, shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl , evening shawl , silk shawl , bridal shawl , ladies shawl , chiffon shawl najczęściej griluje na balkonie. Często też zabieram grill ze sobą. Czy to do parku, czy na działkę. Dzięki niewielkim wymiarom oraz specjalnej torbie, urządzenie to jest poręczne i łatwe do transportu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podczas poszukiwań grilla, który sprawdziłby się na mój całkiem duży balkon, trafiłam na ideał. LotusGrill wholesale lawn suits in reasonable prices , wholesale lawn suits with prices , pakistani readymade suits wholesale , suits wholesale For UK in best price , pakistani lawn cotton suits wholesale , pakistani readymade clothes wholesale grill, który dzięki innowacyjnej budowie odizolowuje węgiel od kapiącego z potraw tłuszczu, więc nie mamy problemu z kłębami dymu i wydzielaniem się szkodliwych związków chemicznych. Wbudowany wentylator podtrzymuje palenie poprzez wtłaczanie powietrza od spodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. The article you shared is very interesting. Thank you for sharing it. It has broadened my What Are Color Blind Glasses?knowledge and sparked a genuine interest in the topic. Check out this article . In certain career paths, color blindness has practical implications. For individuals who require vision correction along with color enhancement, color blind glasses come in a variety of styles, from prescription glasses to clip-ons to contact lenses.

    OdpowiedzUsuń