Pages

środa, 20 lutego 2019

Zaproszenia ślubne DIY


Najwyższa pora na kolejny wpis związany z organizacją wesela. Przyznam szczerze, że ten temat fascynuje mnie coraz bardziej. Może właśnie odkryłam swoje powołanie? :) Ale nie o tym będzie dzisiejszy wpis. 

Tym razem skupimy się na bardzo ważnym elemencie organizacji przyjęcia weselnego. Wyobrażacie sobie to wielkie wydarzenie bez gości? Ja też nie! Dlatego właśnie istotnym etapem w przygotowaniach, są zaproszenia ślubne. Ich wybór nie jest wcale taki prosty, jak to się może początkowo wydawać. Na rynku istnieje wiele firm oferujących najróżniejsze formaty i wzory. Uwierzcie mi, przeglądałam ich mnóstwo. W żadnym z tych gotowców nie znalazłam tego, co spełniałoby moje oczekiwania. Może dlatego, że według mnie, idealne zaproszenia ślubne to takie, w których w przygotowanie włożyliśmy serce i trud. 

Niestety pomysł ze stworzeniem ich samodzielnie od zera nie był możliwy, ze względu na ciągły brak czasu... Całe szczęście znalazłam idealny kompromis dla par w takiej sytuacji - zestaw zaproszeń DIY od Laserowanki !



Pierwszy raz spotkałam się z tego typu zaproszeniami, szczególnie w tak atrakcyjnej cenie. Właśnie dlatego, postanowiłam Wam o nich trochę opowiedzieć. Na stronie Laserowanki znajdziecie zaproszenia na wiele ważnych okazji. Wybór jest ogromny. Postanowiłam więc zamówić 3 próbki (każda za jedyne 1 zł), aby ułatwić sobie decyzje. Wszystkie z pięknym, ażurowym wykończeniem. 





Kiedy otworzyłam kopertę, muszę przyznać, że byłam zaskoczona. W środku znajdowały się starannie wykonane zaproszenia, świetnej jakości, dopracowane w każdym, nawet najmniejszym szczególe. 

Nie miałam już żadnych wątpliwości. Zaciekawiona i podekscytowana zamówiłam więc cały pakiet.  Paczuszkę otrzymałam bardzo szybko. W środku znajdował się zestaw skłądający się z 4 elementów:

- okładka na zaproszenia z ażurowym wykończeniem
- zestaw gładkich wklejek bez nadruku w kolorze perłowego różu
- eleganckie, białe koperty
- rolka satynowej wstążeczki


Przygotowanie zaproszeń okazało się banalnie proste, ale w razie czego na stronie sklepu znajdziecie też wideo instruktażowe z każdego etapu pracy.

Pierwszy z nich, to przygotowanie nadruku. Tworzymy treść w najzwyklejszym programie tekstowym lub graficznym i za pomocą domowej drukarki umieszczamy ją na wklejce. Następnie przyklejamy ją do okładki i zaginamy boki. Całość przewiązujemy wstążeczką, wkładamy do koperty i gotowe! Nic trudnego prawda? :) A jaka frajda!

Tym sposobem otrzymujemy bardzo eleganckie, własnoręcznie wykończone zaproszenia dla gości weselnych. Koszt jednego to ok 3-4 zł. 



Zestaw zaproszeń DIY, to idealne rozwiązanie dla par, które zmagają się z brakiem czasu, ale pomimo tego chcą przygotować dla swoich gości coś wyjątkowego, wykonanego własnoręcznie. Ogromnym plusem jest również to, że w tym przypadku nie potrzebne są wybitne umiejętności plastyczne. Wystarczy odrobina cierpliwości i precyzji, aby stworzyć piękne zaproszenia na tę wyjątkową okazję.

Jak Wam się podoba takie rozwiązanie? :)


10 komentarzy:

  1. Śliczne są te zaproszenia! Ja zaproszenia weselne zaprojektowałam z pomocą grafika i później wydrukowałam w jednym z wrocławskich ksero zobacz. Też wyszły super, ale te są naprawdę piękne :) Szczególnie te w różowych kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for the marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you will be a great author. I want to encourage continue your great writing. Thanks for sharing your nice topic.
    Buy facebook comments

    OdpowiedzUsuń
  3. They are so pretty and so considerate to put so much efforts
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama może być jeszcze skuteczniejsza. Wystarczy, że postawisz na CCS Druk Cyfrowy www.ccsdruk.pl oferujemy usługi poligraficzne najwyższej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. W CCS Druk Cyfrowy www.ccsdruk.pl każdą realizację wykonujemy z dbałością o detale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem skupimy się na bardzo ważnym elemencie organizacji przyjęcia weselnego. Wyobrażacie sobie to wielkie wydarzenie bez gości? Ja też nie! Dlatego właśnie istotnym etapem w przygotowaniach, są zaproszenia ślubne. shawls for dresses , shawls for women , shawls for sale , black shawl , white shawl , shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl Ich wybór nie jest wcale taki prosty, jak to się może początkowo wydawać. Na rynku istnieje wiele firm oferujących najróżniejsze formaty i wzory. Uwierzcie mi, przeglądałam ich mnóstwo. W żadnym z tych gotowców nie znalazłam tego, co spełniałoby moje oczekiwania. Może dlatego, że według mnie, idealne zaproszenia ślubne to takie, w których w przygotowanie włożyliśmy serce i trud.

    OdpowiedzUsuń
  7. I am frequent visitor of your website as i love to read out the articles posted on your website. At the same time i
    request to post some great article on list of schools in dubai
    and similar as well. Thanks !!!



    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszenia ślubne 2020? W Love Prints zamówiliśmy oryginalne zaproszenia ślubne. Bardzo wysoka jakość. Korzystaliście z ich usług?

    OdpowiedzUsuń
  9. Są świetne. My postawiliśmy na zaproszenia ślubne minimalistyczne i byliśmy bardzo zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń