Pages

czwartek, 24 marca 2016

RESIBO


KREM ULTRANAWILŻAJĄCY


Zawsze staram się nałożyć jakiś krem nawilżający przed wykonaniem makijażu. W tym celu szukam kremów ,które szybko się wchłoną i nie pozostawią po sobie tłustej warstwy na powierzchni skóry.
Nie chcemy przecież by nasza skóra się błyszczała :) Na swojej drodze spotkałam niewiele takich kremów. Postanowiłam więc przedstawić Wam dzisiaj jeden z tych unikatów.

Bohaterem dzisiejszego postu jest Ultranawilżający krem od  marki Resibo , która tworzy kosmetyki na bazie naturalnych surowców.
 

Gdy tylko wpadł w moje ręce od razu zabrałam się do testów. Stosuję go codziennie pod makijaż.
Produkt prezentuję się bardzo ciekawie, zapakowany jest w przeuroczą puszeczkę. Jest łatwy w aplikacji i bardzo wydajny.  Wystarczy niewielka ilość by nałożyć go na całą twarz.Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Pozostawia skórę gładką i nawilżoną.
Krem zawiera w sobie mnóstwo odżywczych składników.Idealnie sprawdzi się dla osób borykających się z niedoskonałościami dzięki zawartości olejku manuka, który działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Dodatkowo chroni naszą skórę przed promieniami słonecznymi, ponieważ zawiera filtr mineralny SPF 10. Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny.

Jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy ale na pewno nie ostatni. Jeżeli reszta działa równie dobrze
to z chęcią skuszę się na kolejny produkt.

A Wy jakiego kremu używacie pod makijaż ?


2 komentarze: