Pages

piątek, 25 marca 2016

LAZY DAY


CZYLI CO ROBIĘ KIEDY MAM WOLNE

Czas odpocząć troszkę od tematów związanych z  kosmetykami i modą. Dzisiejszy post poświęcony będzie lenistwu,obijaniu się i leżeniu do góry brzuchem. Tak jak pewnie domyślacie się po tytule postu ,opowiem Wam dzisiaj co robię kiedy mam wolny dzień , gdy nie mam zajęć na uczelni, nigdzie nie muszę się spieszyć i mogę robić co mi się tylko podoba.

Mój Lazy Day rozpoczyna się około godziny 10. Wtedy ubieram ulubiony szlafrok i wyskakuję z łóżka ,ale tylko na moment by zrobić sobie śniadanko i obowiązkowo- kawę :) Jeżeli jem w łóżku to stawiam na mój ulubiony kubek od CoffeeDesck. Jest bezpiecznym rozwiązaniem dla takiej ciamajdy jak ja,która wszystko zawsze rozlewa. Zajadając się kanapkami przeglądam mojego bloga, instagrama i facebooka.Oglądam nowe filmiki vlogerów  i odpisuję na wiadomości.

Po skończonym śniadaniu przychodzi czas na poranną toaletę. Zazwyczaj w takie dni pozwalam sobie na małe domowe spa. Nakładam maseczkę na twarz i wskakuję w wygodny dresik. Po pościeleniu łóżka i ugotowaniu obiadu rozsiadam się na kanapie pod ciepłym kocem i resztę popołudnia spędzam na oglądaniu seriali ,czytaniu i słuchaniu muzyki.Uwielbiam coś podjadać, szczególnie gdy coś oglądam. Też tak macie ? Staram się by nie były to jakieś chipsy czy czekoladki Więc będąc na zakupach zawsze próbuję zaopatrzyć się w jakieś orzechy i suszone owoce.Ostatnio trafiłam na bardzo smaczne i zdrowe batony bakaliowe które podlinkuję Wam poniżej.
Tak mija mi cały dzień. Pewnie znajdą się osoby ,które powiedzą że to strata czasu i zamiast leniuchowania lepiej zrobić coś pożytecznego. Moim zdaniem jeden taki dzień od czasu do czasu jest potrzebny. Każdy powinien na chwilkę się zatrzymać , odpocząć i zrelaksować się by mieć siłę do dalszej pracy. A Wy jak uważacie ?

Kubek od CoffeeDesk 

A Wy jak spędzacie wolny dzień ? 
Jakie są Wasze ulubione seriale ? 



4 komentarze:

  1. Sama mam ochotę zrobić post z LAZY DAY. Każdy zasługuje na odrobinę relaksu a taki dzień naładuje nas pozytywną energią do dalszego działania.

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mój leniwy dzień wygląda podobnie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Ty uważam, że taki dzień jest potrzebny od czasu do czasu .
    Mój dzień wygląda podobnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ostatnie Lazy Day polegają na tym, że mam więcej czasu na bloga :), a także dla siebie - niestety, takich dni jest coraz mniej

    OdpowiedzUsuń