Pages

niedziela, 27 marca 2016

STARA MYDLARNIA


PIĘKNIE PACHNĄCA ROZKOSZ DLA CIAŁA

W dzisiejszym poście chciałabym powiedzieć Wam parę słów na temat wspaniałego prezentu urodzinowego, który dostałam od Starej Mydlarni. Wiem że minęło już sporo czasu od tego dnia, ale chciałam najpierw przetestować te produkty by móc napisać Wam więcej na ich temat :)

Zawsze zatrzymywałam się w drogerii przy kosmetykach tej firmy. Zachwycały mnie ich cudowne , kuszące opakowania. Prezentowały się  naprawdę wyjątkowo. Dzięki temu idealnie nadają się na prezent dla niejednej kobiety. Myślę że każda osoba byłaby zachwycona takim upominkiem. Ja byłam... Gdy otworzyłam paczuszkę, skakałam z radości. W środku znalazłam zestaw dwóch cudownie pachnących produktów.

Pierwszy z nich to tuberose&yuzu- żel do mycia ciała  zawierający ekstrakt z mango i guarany. Uwielbiam zabierać takie produkty ze sobą pod prysznic. Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę i co najważniejsze nie wysusza jej. Pozostawia ją pachnącą na długo.
Po oczyszczeniu czas na nawilżenie.Tuberose&yuzu -Aksamitne masło do ciała stworzone na bazie oleju palmowego z masłem shea ,to drugi produkt w jaki wyposażyła mnie Stara Mydlarnia. Produkt bardzo dobrze się wchłania ,zapewnia skórze nawilżenie i gładkość.
Oba produkty prezentują się przepięknie i cudownie pachną.Użyte razem tworzą duet idealny.


Używałyście kosmetyków tej marki ? Jak Wam się sprawdzają ? :)



1 komentarz: