Pages

niedziela, 17 lipca 2016

TONIK Z EKSTRAKTEM Z KWIATU ALOESU

NAWILŻENIE, PIELĘGNACJA I WALKA ZE STARZENIEM SIĘ SKÓRY 

Właściwości aloesu są znane i cenione przez ludzi na całym świecie. Ja też go uwielbiam, dlatego z ogromną radością sięgam po kosmetyki, które są stworzone na jego bazie. Opowiem Wam dzisiaj o właśnie takim produkcie.

Na mojej półce od dawna gości buteleczka zawierająca w sobie tonik z Ekstraktem z kwiatu aloesu od marki Santaverde. Kupiłam go podczas internetowych zakupów w Ekodrogeria.pl. Była to spontaniczna decyzja. Jednak jak się później okazało zakup ten był strzałem w 10!


Jest to kosmetyk przeznaczony do każdego typu skóry a szczególnie dla tej wymagającej i wrażliwej.
Intensywnie pielęgnuje, nawilża i opóźnia procesy starzenia się skóry. Dzięki czystemu sokowi ze świeżych aloesów skóra zaraz po aplikacji jest dogłębnie nawilżona, odprężona i odżywiona.Produkt zawiera w sobie także ekstrakt z płatków czystka dzięki czemu pozwala skórze na szybka regeneracje i chroni ją przed wolnymi rodnikami.

Stosuję go rano i wieczór na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Następnie wklepuję go delikatnie opuszkami palców. Często zabieram go ze sobą do torebki by móc orzeźwić nim skórę w ciągu dnia.

W moim przypadku produkt sprawdza się świetnie. Oprócz tego, że chroni moją skórę przed wystąpieniem przedwczesnych oznak starzenia to wspaniale ja nawilża i wygładza. Po aplikacji moja buzia jest orzeźwiona, wygląda zdrowo i nabiera blasku. Jak dla mnie jest to produkt godny polecenia. Jeżeli jesteście ciekawi jego składu to zostawiam Wam linka gdzie znajdziecie wszystkie istotne informacje --- > Tutaj.

Stosujecie kosmetyki w formie mgiełki?


3 komentarze: