Pages

wtorek, 9 sierpnia 2016

SZTUCZNE RZĘSY

PRODUKTY NEICHA

Temat sztucznych rzęs zawsze mnie ciekawił. Zastanawiałam się jak bym z nimi wyglądała, czy ciężko je przykleić i czy nie wygląda to sztucznie. Więc kiedy tylko nadarzyła się okazja do przetestowania tego typu produktów skakałam pod sufit.

Gdy dotarła do mnie ogromna paczka ze sklepu Neicha przepadłam. Różnorodność modeli, przepiękne, eleganckie opakowania... jednym słowem mega! Wewnątrz znalazłam rzęsy na każda okazje. Od tych idealnych na co dzień, po te na wielkie wyjścia. Nadszedł czas na testowanie. 

Wszystkie okazały się mięciutkie, miłe w dotyku a co najważniejsze, wyglądały bardzo naturalnie. Warto też wspomnieć, że wykonywane są ręcznie i nadają się do wielokrotnego użytku.

Tak jak mówiłam, nigdy wcześniej nie przyklejałam sobie sztucznych rzęs, więc nie miałam pojęcia, jak się do tego zabrać. Na szczęście na stronie sklepu znalazłam filmik, który znacznie ułatwił mi sprawę. Oprócz wszystkich informacji i wskazówek znajdziecie tam również to co niezbędne, czyli klej zarówno do rzęs na pasku jak i do kępek.

Muszę przyznać, że po takim zabiegu moje oczy wyglądały nieziemsko. Od razu przekonałam się do rozwiązania jakim są sztuczne rzęsy. Teraz sięgam po nie przy każdej większej okazji. Dzięki nim spojrzenie wygląda zniewalająco! Moje obawy się nie sprawdziły. Procedura nakładania jest prosta, nic się nie odkleja, nie uwiera. Nawet nie czuje, że mam je na sobie :) 

Jeżeli szukacie sztucznych rzęs to zajrzycie koniecznie na stronę Neicha! :) Znajdziecie tam przeróżne modele i wszystko co niezbędne do ich założenia. Świetnej jakości produkt w super cenie! Polecam :)


2 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do sztucznych rzęsek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chce popróbować troszkę z "doczepianymi" rzęsami :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń