Pages

wtorek, 6 września 2016

EFEKTY PO 3 MIESIĄCACH STOSOWANIA

PURE REALASH

Trzy miesiące temu rozpoczęłam kuracje z użyciem serum Pure od firmy ReaLash. Dzisiaj przychodzę do Was z małą aktualizacją. 
 
Skóra pod moimi oczami pozostawiała wiele do życzenia. Zmęczenie, mało snu. To wszystko odbijało się na jej kondycji. Właśnie dlatego zaczynały pojawiać się cienie pod oczami, skóra wyglądała na zmęczoną. Potrzebowała natychmiastowego wsparcia. Z pomocą przyszedł jej właśnie ten produkt od Realash.

 
Efekty jakie uzyskałam po 3 miesiącach możecie zobaczyć poniżej. Jednak zdjęcia nie oddają w pełni rzeczywistości. Cera pod oczami znacznie się rozjaśniła, cienie stały się dużo mniej widoczne. Skóra zrobiła się gładziutka i pełna blasku. Już nie wygląda na zmęczoną! Wręcz przeciwnie, teraz moja buzia promienieje. Jestem bardzo zadowolona. 
 
Według producenta, produkt starcza na 6 miesięcy. I to prawda po 3 miesiącach jest go nadal bardzo dużo. Jest bardzo wydajny. 
 
Jeżeli Wasza skóra pod oczami wymaga regeneracji to polecam Wam ten produkt. Naprawdę warto!




2 komentarze:

  1. Moze i ja kupię, bo mam kłopoty ze skorą wokół oczu. Cienie, wiotkość itd

    OdpowiedzUsuń
  2. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń