Pages

piątek, 9 września 2016

KOLOROWE, CZYSTE I ZDROWE WŁOSY

ZAKUPY NA VEBA.PL

Jeszcze kilka lat temu moje włosy wyglądały okropnie. Były suche, zniszczone. A wszystko to przez zabiegi chemiczne i ciągłe prostowanie. Wreszcie powiedziałam dość! Odłożyłam prostownice w kąt i wróciłam do naturalnego koloru włosów.


Osoby, które farbowały włosy wiedzą, że to potrafi wciągnąć :d szczególnie takie osoby jak ja, które uwielbiają zmiany! Rude, brąz, blond… na mojej głowie było już wszystko. Ciągle nachodzi mnie ochota na coś nowego jednak staram się wytrwać w postanowieniu, aby zachować zdrowe włosy.
Jakiś czas temu przeglądając instagrama natrafiłam na produkt przypominający małą szczoteczkę. Była to kredka do włosów ze sklepu veba.pl Wiedziałam, że to coś dla mnie. Zamówiłam wersje różową i przepadłam! Kredka świetnie pokrywa włosy nadając im cudowny odcień, nie brudzi ubrań jest trwała i pozostaje na włosach do kolejnego mycia. Możemy pozbyć się tego efektu w każdej chwili za pomocą zwykłego szamponu. Jest łatwa w użyciu, wystarczy tylko jedno pociągnięcie nią po włosach. Jak dla mnie produkt hit! Uwielbiam robić sobie nią kilka pasemek w okolicy twarzy. Jestem zachwycona i już szykuje się na inne kolory.
Oczywiście na zakupie jednego produktu nie mogło się skończyć. Od kiedy dbam o moje włosy, starannie wybieram kosmetyki do ich pielęgnacji. Uwielbiam testować nowości, więc postanowiłam spróbować czegoś innego, i przy okazji tych zakupów zamówiłam szampon i odżywkę marki Insight. Skusiła mnie informacja, że produkty te nie zawierają SLS, SLES. Nie ma w nich śladu silikonów, parabenów ani żadnych sztucznych barwników. Samo zdrowie! Jestem już po miesiącu stosowania więc mogę napisać Wam kilka słów. 
Produkty nie są duże, ale bardzo wydajne. Ładnie pachną mają, przyjemną konsystencje, a co najważniejsze świetnie działają! Pierwszy z nich to szampon, ponieważ ich nigdy za wiele. Insight DAILY USE Energizing Shampoo to miód dla moich włosów! Zawiera w sobie ekstrakt z cytryny, olej słonecznikowy, masło z moreli oraz olej z kiełków kukurydzy. Świetnie oczyszcza włosy. Po takim zabiegu są sypkie nawilżone, odżywione i błyszczące. Uwielbiam! 
Równie dobrze sprawuje się odżywka Insight DAMAGED HAIR Restructurizing Conditioner. Mogę śmiało określić ją mianem mojego ulubieńca sierpnia! Zawiera w sobie ekstrakt z kiełków pszenicy, olej z ryżu, olej arganowy, masło z oliwek. Po samym składzie już pewnie widzicie, że jest to eksplozja składników odżywczych w małej buteleczce! Produkt dogłębnie odżywia! Włosy świetnie się rozczesują , są miękkie w dotyku, lśniące! Odżywka nie obciąża włosów. Po miesiącu mogę przyznać, że włosy wyglądają znacznie, znacznie lepiej! Wystarczy nałożyć ją na włosy na 3 minuty, spłukać i gotowe. 
Wszystkie 3 produkty są godne polecenia. Warto odwiedzić hurtownie fryzjerską veba.pl wypróbować je na swoich włosach! Myślę, że będziecie zadowoleni!

3 komentarze:

  1. Interesting product, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych specjałów.

    OdpowiedzUsuń