Pages

sobota, 22 kwietnia 2017

ODMIEŃ SWÓJ TELEFON NA WIOSNĘ!

NOWOŚCI OD ETUO!

Uwielbiam etui na telefon! Nie tylko chroni, ale również nadaje niepowtarzalnego wyglądu! Przeglądając stronę etuo.pl natknęłam się na masę przeuroczych nowości! Jakie wybrałam na ten sezon? Zobaczcie sami!


Do mojej kolekcji dołączyły dwa nowe casy! Piękny, delikatny, różowy z motywem marmuru i wiosenny, dodający świeżości, granatowy ze złotym napisem Love. Oba są bardzo solidne i starannie wykonane. Idealnie dopasowują się do kształtu telefonu. Posiadają wysokiej jakości nadruk. Mogę je Wam polecić z czystym sumieniem! :)

Etui Love spring---> klik
Etui Pink Gold Marble---> klik


2 komentarze:

  1. patrząc na Twój telefon już myślałam, że mamy ten sam model ale chyba nie :) w każdym razie tył bardzo podobny :) o serwisie nie słyszałam, ale fajna sprawa, że można sobie zaprojektować. Ja swoje aktualne etui z kotem w okularach zamówiłam na aliexpress i jest bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń