Pages

środa, 7 lutego 2018

Najwyższa Pora na demakijaż!


Produkty Orientana

 Przychodzę do Was dzisiaj z krótką notką na temat mojej pielęgnacji twarzy, którą stosowałam przez ostatnie kilka miesięcy. Jestem bardzo zadowolona z efektów, więc stwierdziłam, że warto Wam o tym powiedzieć.

Przejdźmy zatem do konkretów. Parę miesięcy temu w moje ręce wpadły dwie nowości od Orientana! Odżywczy Bio Olejek do demakijażu i Nawilżająca Bio Pianka do mycia twarzy. Testowanie obu zajęło bardzo długo, ponieważ są to bardzo wydajne produkty.

Moja wieczorna rutyna zaczynała się od zmycia makijażu wyżej wspomnianym olejkiem. Produkt zachwycił mnie już po pierwszym stosowaniu. Składa się w 98% z olejów, takich jak np: olej neem, olej ryżowy, olej sezamowy, olej słonecznikowy, olej ze słodkich migdałów. Pomimo tego, że jest bardzo delikatny, skutecznie usuwa makijaż. Dodatkowo działa kojącą, nawilża i regeneruje skórę. Szczególnie świetnie sprawdzał się w okolicy oczu. Mój numer jeden w demakijażu!

Świetna okazała się również pianka.  Bardzo delikatna bez dodatku mydła. Skutecznie oczyszcza, nie wysusza skóry. Działa kojąco i nawilżająco.

Oba produkty okazały się strzałem w dziesiątkę! :) Polecam, szczególnie dla posiadaczek cery wrażliwej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz