Pages

środa, 7 lutego 2018

Najwyższa Pora na wiosnę!

Przygotowania do nowego sezonu!


Brr zimno! Piszę do Was ten luźny post w chłodny, zimowy wieczór owinięta kocem, z kubkiem gorącej herbaty. Nie mogę doczekać się wiosny... Słońca, kwitnących roślin i temperatury powyżej 20 stopni.
 

Uwielbiam kwiaty i już nawet mam plan, od czego zacznę prace w moim ogrodzie. Marzy mi się łączka pełna dzikich kwiatów! Pod koniec poprzedniego sezonu dorwałam w sklepie Bakker kilka drobiazgów na kolejną wiosnę. W tym coś, co spełni moje marzenie! Mieszankę nasion przeróżnych kwiatów. Będę miała swoją własną prywatną łączkę za oknem. Równie szczęśliwy będzie mój królik, którego będę musiała pilnować, aby nie zjadł tych wszystkich pięknych roślinek.

Oprócz kwiatów zakupiłam również urocze doniczki, w których posadzę uwielbiane przeze mnie poziomki. I wiecie co? Nie mogę się nawet doczekać, kiedy pod kwitnącym krzaczkiem ustawie mojego ceramicznego krasnala ogrodowego! A co! :) Warto się rozmarzyć. Szczególnie kiedy za oknem sypie śnieg.

Wy też nie możecie doczekać się wiosny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz