Pages

poniedziałek, 12 marca 2018

Najwyzsza Pora na podróże!

Z walizką na koniec świata!


Wycieczka do Wenecji, o której już niebawem Wam opowiem, obudziła we mnie podróżnika. W roku 2018 postanowiłam intensywnie poznawać świat i odkrywać nowe miejsca!



Lista naszych planów jest długa. Tyle wspaniałych miejsc czeka, aby je zwiedzić. Jednak wyjazd w wymarzony zakątek świata, to nie taka prosta sprawa. Szczególnie, gdy nie chcemy wydać na taką przygodę fortuny. Warto więc śledzić aktualne okazje: bilety lotnicze w super niskich cenach, zniżki na nocleg, wycieczki last minute. Wszystko jest możliwe. Potrzeba tylko odrobiny cierpliwości i zaangażowania w poszukiwania.Chcieć to móc! A naprawdę warto.

Kolejny problem, jaki postanowiłam wyeliminować z początkiem roku to "W co ja się zapakuję?!"

Poszukiwania odpowiednich walizek trwały długo. Z małą nie było tak duże problemu... jak z dużą. Ceny w sklepach zwalały z nóg. Ale w końcu się udało! Dorwałam walizkę idealną dla mnie, w cudownym niebieskim kolorze. Walizkę marki Kemer, która zmieści wszystkie moje stylizacje i kosmetyki. Pojemna, wytrzymała i w super cenie! (Jeżeli szukacie solidnej walizki w dobrej cenie to zerknijcie koniecznie na ---> bagazownia.pl)

Gdzie się wybieram w tym roku? Kilka planów już widnieje w kalendarzu. Jednak okazję trafiają się z dnia na dzień, więc nie wiadomo gdzie poniesie mnie los!

A Wy macie już w planach jakieś podróże?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz