Pages

wtorek, 1 maja 2018

BAZY VOLLARÉ COSMETICS

TRWAŁY MAKIJAŻ NA DŁUGO


Jak każda dziewczyna, robiąc makijaż, chcę by był on trwały i wyglądał dobrze przez cały dzień. Dlatego właśnie, podstawą mojego każdego makijażu jest baza. Jaka? Rozświetlająca, matująca, wygładzająca... Wszystko zależy od nastroju mojej cery i okazji.

Jakiś czas temu w mojej toaletce pojawiły się bazy marki Vollare Cosmetics. Byłam ich bardzo ciekawa, dlatego od razu zabrałam się za testowanie. Marka w swojej kolekcji posiada aż 6 rodzajów baz:


Wśród nich znalazłam swoich ulubieńców. Do mojej cery świetnie sprawdziła się bazy matujące. Obie pięknie wygadają skórę, wypełniając drobne zmarszczki i pory. Matują bez efektu wysuszenia i zapewniają trwałość makijażu na cały dzień.

Równie zadowolona byłam z efektów, które daje baza nawilżająca. Świetnie nawilża i pozostawia buzie promienną i gładką w dotyku. Zaś kiedy moja cera wyglądała na zmęczoną, sięgałam po bazę rozświetlającą. Dzięki niej cera była delikatnie rozświetlona i wyglądała na świeżą i wypoczętą.

Ostatnie dwie bazy - wygładzająca zmarszczki i korygująca zaczerwienienia- powędrowały w ręce mojej mamy. Zarówno z jednej i jak drugiej była bardzo zadowolona. Dzięki nim zaczerwienienia, z którymi się zmaga stają się mniej widoczne, a zmarszczki wygładzone. oba te produkty według niej, jak najbardziej na plus.


Każda z tych baz świetnie się rozprowadza, dobrze wchłania i jest bardzo wydajna. Piękne opakowania kusza już na pierwszy rzut oka. Według mnie są do produkty warte uwagi, szczególnie ze względu na cenę. Myślę, że zagoszczą w mojej kosmetyczce na dłużej.

A Wy jakiej bazy pod makijaż używacie?




6 komentarzy:

  1. Równie zadowolona byłam z efektów, które daje baza nawilżająca. Świetnie nawilża i pozostawia buzie promienną i gładką w dotyku. pakistani suits wholesale with price , pakistani suits in wholesale price , lawn suits wholesale , original pakistani dresses wholesale , pakistani suits wholesale supplier with best price range , wholesale lawn suits printed with prices Zaś kiedy moja cera wyglądała na zmęczoną, sięgałam po bazę rozświetlającą. Dzięki niej cera była delikatnie rozświetlona i wyglądała na świeżą i wypoczętą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you very much for sharing this great blog. It's very inspiring and helpful too. I am looking forward to reading more of your ideas in the future. What is the story behind the names of the planets in the sky? Would you like more information about this? Here's the link to the article Who named the planets? . The ancients named the brightest planets in the sky after mythological gods, who conferred supreme recognition to both the gods and planets. The tradition continued as new planets were discovered.

    OdpowiedzUsuń
  3. I found this post very interesting, thanks to the author. If you use the site I use, you can read my thoughts on this or write your own. My blog is titled 7 Characteristics of Computers, Features of a Personal Computer. The personal computer (PC) is a multi-purpose computer whose size, capabilities, and cost make it affordable to individuals.

    OdpowiedzUsuń
  4. Esta también es una publicación muy buena que disfruté mucho leyendo. No todos los días tengo la posibilidad de ver algo como esto. Por favor, léelo y comparte un comentario. ¿CÓMO OBTENER ROBUX GRATIS LEGALMENTE?.. Gracias

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing information on this upload. How did you get this information? Your website is very well designed, and I have read a few articles on it. I appreciate your efforts and encourage you to keep going. You may be interested in How fast you can click spacebar click the latest article. Learn more about microphones here when you get started. See the article spacebar counter to learn more.

    OdpowiedzUsuń
  6. It's wonderful to be back on your blog after such a long time. This is the article I've been looking forward to. Thank you for providing this information. Is your joystick broken? Check out how to solve it in this article. Please click here Fix joystick in window 10

    OdpowiedzUsuń